سبد خرید 0

دوره جامع آموزش زبان انگلیسی به کودکان

کودک امروز ، بزرگسال آینده است و برای سرمایه گذاری هرگز دیر نیست !

آموزش زبان انگلیسی در سنین کودکی در مطالعات و تحقیقات روان شناختی و گفتاری کاملا به تایید رسیده و دوره کودکی را با نام دوره حساس به زبان یاد میکنند

اما …  

هر روش آموزش زبانی ارزش امتحان کردن ندارد و روشی جامع است  که بتواند کودک را بدون آسیب بلکه تقویت مهارت زبان به همراه دیگر مهارت های اجتماعی و… را به کودک متناسب با سن و شرایطش آموزش دهد .

تقویت حافظه

ایجاد مهارت حل مسئله

درک بهتر دنیا

فرصت های بهتر تحصیلی

داشتن لهجه صحیح

درخواست مشاوره رایگان

بخش هایی از دوره آموزش زبان انگلیسی به کودکان

اگر به عنوان والد دغدغه آموزش زبان به کودک خود دارید ، بهتر است به چند نکته توجه کنید:

  • بچه ها کوچکتر از آن هستند که بخواهند سر کلاش بشینند و آموزش ببینند
  • اگر فضای آموزش فرزندتون را به محیط جذاب تبدیل نکنی ، شک نکن خیلی زود خسته میشه و تاثیر منفی خستگی در بزرگسالی هم میتونه باقی بمونه .
  • آموزش به کودک باید در قالبی اصولی انجام بشه به دلیل اهمیت این دوره در روند رشد

چگونه آموزش زبان انگلیسی به کودکان را شروع کنیم؟

اگر به عنوان والد دغدغه آموزش زبان به کودک خود دارید ، بهتر است به چند نکته توجه کنید:

  • بچه ها کوچکتر از آن هستند که بخواهند سر کلاش بشینند و آموزش ببینند
  • اگر فضای آموزش فرزندتون را به محیط جذاب تبدیل نکنی ، شک نکن خیلی زود خسته میشه و تاثیر منفی خستگی در بزرگسالی هم میتونه باقی بمونه .
  • آموزش به کودک باید در قالبی اصولی انجام بشه به دلیل اهمیت این دوره در روند رشد

گارانتی فلش و محتوا

یادگیری کامل تر و سریع تر به دلیل قرار داشتن در سن طلایی

افزایش کنجکاوی کودک

تقویت مهارت های مربوط به حافظه

ایجاد فرصت های تحصیلی بهتر

باز شدن دری جدید به دنیا با آموزش زبان انگلیسی

افزایش اعتماد به نفس

دایره واژگان غنی تر و یادگیری مفاهیم جدید

مهمترین متدها برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان

یکی از مسائل مهم در بحث دوزبانگی ، انتخاب بهترین روش آموزش زبان دومه . دوزبانگی به دوصورت اتفاق می افتد :

1-دو زبانگی طبیعی: زبان دوم به همان صورت زبان اول  و در محیط طبیعی فرا گرفته میشود

2-دو زبانگی آموزشی: زبان دوم در کلاس های آموزشی ایجاد میشود ، قاعدتا دو زبانگی طبیعی بهترین مدل دوزبانگی در کودکان است .

بهترین استراتژی که میتوان در دو زبانگی طبیعی استفاده کرد این است که محیط و مواجهه کافی به هر دوزبان را در دسترس فرزندشان قرار دهندکه میتوان برای این استراتژی از متد هی مختلفی استفاده کرد:

1. روش گفتاری و مکالمه :

گفت وگو و صحبت کردن یکی از روش های برتر آموزش زبان هست و بعد از آموزش روزانه او میتوان درباره موضوع های مورد علاقه او صحبت کرد که باید نکاتی رعایت بشه :

1- عدم اجبار به انگلیسی صحبت کردن

2- صحبت کردن آرام و قابل فهم برای کودک

مزایا :

2. روش شنیداری :

سرگرمی در آموزش زبان یک نکته کلیدی است که یکی از روش های مهم آن پخش موسیقی است که باعث تخلیه هیجانی کودک میشود.

مزایا :

3. روش تصویری :

دیدن انیمیشن از چند حس همزمان استفاده میشود حس شنیداری و دیداری که با فعال کردن همزمان دو حافظه دیداری و شنیداری تثبیت بیشتری در یادگیری اتفاق می افتد .

مزایا:

4. استفاده از اپلیکیشن :

بازی و سرگرمی عناصر مهم دوره کودکی است و ترکیب این عناصر با آموزش یک نتیجه شگرف به دنبال دارد . در اپلیکیشن ها آموزش زبان ، کودک همزمان با املا و تلفظ و تصویر مربوط آشنا میشود که برای انتقال به حافظه بلند مدت و عدم فراموشی بسیار تاثیر گذار است.

5. روش بازی و فعالیت بدنی :

در سن کودکی که رشد اندام های بدن اتفاق می افتد فعالیت بدنی عامل مهمی در رشد صحیح میباشد که کودکان به صورت بازی به انجام آن میپردازند ، زمانیکه بازی کردن کودک هدفمند شود ، کودک در کنار لذت بردن از فعالیت بدنی به مهارت دست پیدا میکند.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان را با چه درس هایی شروع کنیم ؟

پکیج آموزش زبان آکادمی مهدیه بیابانی یک دوره 3 ساله برای کودکان از بدو تولد تا 12 سالگی است که به روش دو زبانگی طبیعی بوده که از سال ها تجربه تدریس به کودکان در سرتا سر ایران گردآوری شده و بر اساس سن و جنسیت تخصصی شده و به صورت دوره جامع زبان ارائه شده که در نهایت به دو زبانه شدن فرزند شما ختم میشود .

کودک شما در این دوره چه چیز هایی را یاد میگیرد:

آموزش حروف انگلیسی

موثرترین روش برای آموزش حروف استفاده از آهنگ و ترانه است که واژگان را به صورت ریتمیک یاد میگیرند و به خاطر بسپارند ، روش های دیگری نیز مثل بازی کردن ، کاربرگ ، اپلیکیشن بازی ، انیمیشن میتواند روند را سریعتر کند و نحوه تلفظ صحیح و استفاده به جا از کلمات کمک شایانی کند .

آموزش مهارت اجتماعی

مهارت اجتماعی مهارتی است که در ارتباط گیری با افراد موثر بوده و فرد به کمک آن میتواند کمک بگیرد و نیاز هایش را برطرف کند و همراه با اجتماع باشد ، انسان ها در نخستین سال های تولد ، مهارت های اجتماعی اولیه را کسب میکنند . برای حضور در جامعه ، این مهارت ها نیاز به رشد و ارتقا دارند و شما به عنوان والد نقشی اساسی در این رشد دارید که با راهنمایی و آموزش درست میتوانید افرادی مسئولیت پذیر و توانا و دارای مهارت حل مسئله و اعتماد به نفس ، تربیت کنید .

آموزش کلمات کاربردی

کلمات مهم ترین بخش هر زبان هست ، بدون کلمات نمیتوانیم بخوانیم ، بنویسیم ، صحبت کنیم و یا بشنویم ؛ در یادگیری کلمات ، رایج ترین آنها میتواند بسیار مفید باشد به طوریکه اگر 3000 واژه رایج را بدانید میتوانید حداقل 95% از تمام مکالمات و روزنامه ها و کتاب هارا درک کنید و انتخاب درست منبعی که 3000 واژه رایج را از بینهایت کلمه تشخیص دهد حائز اهمیت هست ، بعد از انتخاب صحیح منبع نیاز به روش درست یادگیری آنهاست ، در یادگیری کلمات روشی کامل تر است که بتواند حواس بیشتری را در حین آموزش درگیر کند که میتوان از انیمیشن ها و اپلیکیشن های بازی برای درگیر کردن بیش از 3 حواس (شنیداری،دیداری،حرکتی) استفاده کرد .

آموزش خواندن و نوشتن

دو مهارت مهم در آموزش زبان ، مهارت خواندن و نوشتن هست که افکار را به زبانی تبدیل میکنند که افراد دیگر بتوانند آنرا درک کنند ؛ این مهارت ها خود نیز باید آموزش داده شوند که شیوه ای صحیح در درک بهتر این مهارت ها کمک شایانی است از جمله موسیقی و داستان و انیمیشن و پادکست . نکته دیگری که حائز اهمیت هست ، به این اشاره دارد که مهارت های ذکر شده بدون حضور حد نصابی از اعتماد به نفس کاربرد کاملی ندارد .

آموزش اعداد انگلیسی

آموزش اعداد انگلیسی همراه با بازی ، ساختن کاردستی حروف انگلیسی با ایجاد انگیزه خلاق ، روند یادگیری کودکان را مشتاقانه میکند.

نکات مهم آموزش موفق زبان انگلیسی

برای موفقیت در زبان انگلیسی نکاتی حائز اهمیت هستند و پکیجی کامل است که بتواند آن نکات را در دل خود جای دهد :

هدفمندی :

وجود هدف در هر عملی مسیرهای رسیدن به آن را به فرد نشان میدهد و اورا از سردرگمی نجات میدهد ؛ انتخاب هدف و مسیر درست رسیدن به آن یک عمل هوشمندانه است که نیاز به تجربه و آگاهی دارد و مشاوره از فردی با تجربه و آگاه ، فرد را در انتخاب صحیح هدف و کوتاهترین مسیر ، راهنمایی میکند .

علاقه مندی :

یکی از عناصر مهم یادگیری هر مهارتی علاقه و انگیزه برای شروع و ادامه دادن هست ، هر فردی از علایق شخصی خود آگاه است اما در کودکان مفهوم علایق شخصی در حال تشکیل است و عاملی که همراه با سرگرمی وبازی همراه است میتواند توجه کودک را جلب کند ؛ این نکته طلایی میتواند راه را برای انتخاب سرگرمی و بازی هوشمندانه با هدفی مشخص هموار کند.

تمرین :

یادگیری یک اتفاق نیست بلکه مهارتی است که با تمرین به حد عالی خود میرسد ؛ داشتن برنامه مشخص با متد های جدید آموزشی میتواند عوامل خستگی و از دست دادن علاقه را به کمترین مقدار ممکن برساند و مسیر ناهموار یادگیری را به مسیری هموار تبدیل کند .

گام به گام بودن :

تا شما با حروف الفبا آشنا نباشید نمیتوانید کلمات را درک کنید ، پله پله پیش رفتن در یادگیری بسیار حائز اهمیت هست و براساس ارتباط تنگاتنگی که با 3 عنصر قبلی آموزش موفق دارد میتواند موفقیت یا عدم موفقیت را مشخص کند.

اره خود را به موقع تیز کنید :

یادگیری زبان یک مسیر نسبتا بلنداست و برای طی کردن این مسیر نیاز به انگیزه بلند مدت دارد ، در این مسیر گاهی انگیزه کاهش میابد که کاملا طبیعی است اما پایین ماندن انگیزه و توقف نیاز به کمک یک مشاور حرفه ای دارد تا اره یادگیری شما را برای بریدن درخت زبان همواره تیز نگه دارد .

آکادمی خانم مهدیه بیابانی چگونه به شما کمک می کند ؟

دوره جامع کودک دو زبانه که اهداف ذکر شده را دربر داشته باشد در این مسیر میتواند به شما کمک کند.

سن آموزش زبان انگلیسی

مزایای دوره های دو زبانگی آکادمی

از بدو تولد تا 12 سالگی

پشتیبانی تخصصی 3 ساله

دو زبانگی طبیعی مثل زبان مادری

محتوا های متنوع و جذاب

آموزش مهارت های اصلی در کنار یادگیری زبان

استفاده از شیوه های به روز علمی و بین المللی

بیش از 300 ساعت محتوای آموزشی

مدرس دوره

من مهدیه بیابانی کارشناس ارشد ادبیات زبان های خارجه و مادر دو کودک دوزبانه دقیقا با متدی که برای فرزندانم آموزش زبان را پیش بردم به سادگی مسیر را برای والدین ایرانی هموار کردم تا بتوانند با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان بهترین سرمایه گذاری را برای کودکان خود داشته باشند.

داستان قرار گرفتن من در این مسیر از جایی شروع شد که من تنها ۱۹ سال سن داشتم و تمام عشق و علاقه من زبان انگلیسی بود و با هزار ذوق و شوق وارد رشته زبان انگلیسی در شهرمون شدم و تو مدت کوتاهی در یکی از کانون های زبان شهرمون مشغول به تدریس شدم. من خیلی بچه ها را دوست داشتم عاشقشون بودم و شدم معلم زبان کودکان. همان عشق و علاقه باعث شد که فکر کنم و به دنبال راهی برای پیشرفت تو حوزه کاریم باشم

الان هم یکی از بزگترین مراکز زبان کودک کشور را دارم

درخواست مشاوره رایگان

سوالات رایج در مورد دوره

بهترین سن بازه 0 تا12 ساله که از پیشرفت فرزندتان شگفت زده میشوید

نه اصلاً، به تسلط والدین برای آموزش نیازی نداریم حتی به والدینی که تسلط عالی دارند پیشنهاد میشود در روند یادگیری با کودکشان صحبت نکنند تا روند به شکلی طبیعی طی شود.

خیر ، هم والدین و هم محتوا های فارسی زبان محیط زبان فارسی را برای فرزندتان حفظ میکند و مشکلی ایجاد نمیشود .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://biabany.com/?p=25850